کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ط‌البان این‌گونه کمک‌های مردمی را می‌دزدند...

18 بهمن 1400 ساعت 9:36




پیام و تصویر ارسالی "حفیظ عالمیار"[نام مستعار]یک استاد دانشگاه اخراجی که هفت‌ماه است حقوقی نگرفته، حالا هم به جرم پشتون نبودن و ندانستن زبان پشتو اخراج شده و فرزندانش گرسنه‌اند؛
مدت‌هاست همه دارند به دنیا هشدار می‌دهند؛ اگر کمک‌های انسانی را برای مردم تهیدست افغانستان می‌فرستید، اگر برای مردمی که فرزندانشان را از شدت فقر و گرسنگی می‌فروشند کمکی به آن سرزمین راهی می‌کنید و...آن را به امارت نسپارید. آن‌ها این کمک‌ها را بجای حقوق و دستمزد بین جنگجویان و تروریست‌های تحت فرمانشان توزیع می‌کنند.
حالا معنای اعتراضات مردم فقیر و گرفتار هزاره‌جات، بدخشان، هرات و مزارشریف و تخار و کابل و...را می‌فهمیم که هر روز مقابل سازمان و مرکزی تجمع می‌کنند. با التماس و اصرار به رسانه‌ها می‌گویند؛ این کمک‌ها به مستحقان و نیازمندان واقعی سپرده نمی‌شود. توسط امارت سرقت می‌شود. امارت پولی برای پرداخت حقوق مسلحین و آدمکشانش ندارد. همین کمک‌ها را به یغما می‌برد. هر چه زودتر فکری برای حل این مشکل و غارتگری اندیشیده و نگذارید بنام کمک‌های بشر دوستانه، ط‌البان هدایایی که حق مردم گرسنه و روبه موت هست را بدزدند. این کمک‌ها را مستقیم به خانواده‌های مربوطه بسپارید.


کد مطلب: 545

آدرس مطلب :
https://www.panjshirnews.com/video/545/ط-البان-این-گونه-کمک-های-مردمی-می-دزدند

پنجشیرنیوز
  https://www.panjshirnews.com