تاریخ انتشار :شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۳۶۵۹
جالب است ۰
شاخه حقانی سازماندهی قوی در زمینه انتحاری‌ها دارد و در مقابل ملاهبت‌الله برای موازنه قدرت در سخنرانی‌های خود روی مسئله انتحاری‌ها تاکید می‌کند تا نشان دهد آنها هم چنین قدرتی دارند. داعش در حال حاضر در وردک عضوگیری می‌کند و بخشی از امارتی‌ها با به کارگیری داعش از این نیرو برای حذف رقیب خود استفاده می‌کنند.
فایل ویدیو
■ لیلا شباهنگ[ژورنالیست ایرانی]
شاخه حقانی سازماندهی قوی در زمینه انتحاری‌ها دارد و در مقابل ملاهبت‌الله برای موازنه قدرت در سخنرانی‌های خود روی مسئله انتحاری‌ها تاکید می‌کند تا نشان دهد آنها هم چنین قدرتی دارند. 
داعش در حال حاضر در وردک عضوگیری می‌کند و بخشی از امارتی‌ها با به کارگیری داعش از این نیرو برای حذف رقیب خود استفاده می‌کنند.
با توجه به سابقه حقانی‌ها در عملیات‌های انتحاری و در دست داشتن شریان‌های اقتصادی و با پشتوانه مدارس دینی برای افزایش قدرت به نظر می‌رسد استفاده این شاخه از نیروهای انتحاری داعش بیشتر است.
 
این کلیپ‌ها دقایقی از لایوهای اخیر استاد جعفریان در یوتیوب و اینستاگرام است، در این لایف‌ها و گفتگوها، اخبار و تحلیل‌هایی با موضوع افغانستان به مخاطبان ارایه می‌شود که آن‌ها را در هیچ رسانه دیگری نمی‌یابید.
 
 
صورت کامل لایوهای پیشین در این کانال یوتیوب قابل دسترس است:
لایوهای آینده را نیز در همین کانال یوتیوب ببینید..‌. 👇
https://www.youtube.com/c/MohammadHos
https://panjshirnews.com/vdcc.pq1a2bqemla82.
https://panjshirnews.com/vdce.n8xbjh8po9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما